Selda110 beyaz eşya almıştım bı kaç ufak şey daha bı kaç sene önce aldım şimdi nasıldır bilmiyorum önce mağazaya yada internet sitesinden sipariş verdim bı hafta 10 gün içinde evi adresi teyit için geldiler sonra bı senet imzaladım ay ay ödedim hatta pandemi sureciydi işler durmuştu bı kaç ay odeyemedigim durumda oldu hiç sıkıştırma yapmadılar ödedim birazını da toplu kapattım o ara indirim de yapmislardi