Bizdede şöyle bir sorun oldu , iki senedir aynı öğretmeni ile devam ediyordu , bu sene öğretmen değişti çok tatlı bir genç hanım aslında öğretmeni. Arkadaşları da değişti . Kızım okula giderken alırken felan genel olarak okul başladığından beri mutsuz yani istekli değil heyecanlı değil eski öğretmeniyle ilgili anılarını felan anlatıyor yeni arkadaşlarıyla ilgili şikayet ediyor sürekli . Sürekli konuşuyoruz aslında konu hakkında 🥺 Alışacağını düşünerek avutuyorum kendimi 🫠