Aslında ilişki olmadı ama sperm vajinaya değdiği için 9 saat icnde Ella içtim. Gebe olma ihtimalim düşük bana göre ama riske atmayın dedim. 10 gün oldu baş ağrım var sanki birazda midem bulaniyo gibi. Bı an aklıma geldi olabilir mi diye olsada 10 gunde böyle belli olur mu. Psikolojik gibi benim durum biraz. İçimi rahatlatmak için yazdım buraya. Bu hali kullanıp da hamile kalan varmı eczacı en iyisinin bunun olduğunu soylemisti