18 aylık olduk doğduğu günden beri ne puset ne ana kucağı ne de benek arabası asla durmadı asla sevdiremedik bir türlü canımız çıkıyor bebek arabasına koyduğumuz an kıyametler kopuyor evde de yer kaplıyor durmuyor diye ger berdik (bebek arabasını kardeşimiz vermişti tekrardan almayalım diye) hep gezmek yürümek veya kucakta olmak istiyor ama bizim de pertimiz çıkıyor alışverişe gidemiyoruz anneannesine bırakıp öyle gidiyoruz çünkü hem kızımızı taşımak hem poşetleri taşımak zülüm yani resmenyenisini alsam pahalı almasam mahvoluyoruz deliricez artık nasıl bir yol izlemeliyiz