3+19 aylık bebeğim 3 haftadır kaka yapmasında problem vardı ilk hafta doktorum rezene ve zeytinyağ vermemi söyledi yine yapamayınca fitille yaptırdık bir sonraki hafta yine yapmadı sancısı vardı karın ağrısı şeklinde yine fitil yaptık (gliserin kansuk verdi) en son pazar günü vermiştim bugün ıkınıp ağlıyor masaj yapıyorum zeytinyağlı çubukla uyarmak ise yaramıyor fitil vermeye devam mı etmeliyim başka bir çözümünüz var mı sadece anne sütü alıyor. Bu kabızlığın nedeni ne ( geçen haftalardakinde kaka lekesi oluyodu bezinde ama yapamıyodu) Geçici kabızlık gibi bişeyler yazıo interneette ama bilenler yardımcı olsun lütfen