Merhaba kızlar 5,5 aylık bir kızım var ama psikolojim aşırı bozuk olduğu için yardım aldım doktor 2 tane ilaç verdi emzirirken kullanabilirsin dedi bu arada bebeğimin çoklu besin alerjisi var ve çok yorulduk ikimizde ben çocuk doktoruna danıştım sütü kesmemi ve alerjik mamaya başlamamı söyledi çok üzülüyorum sütüm de yarıyor ama akıl sağlığımı ayakta tutmak zorundayım size sorum bebeğimi birden mi sütten kesmeliyim yoksa alıştırarak mı bebeğim memeye düşkün