Kızlar bebeğim iki üç aylıktan beri şuan 10 aylık bazı geceler rüyasında ağlıyor bildiğin sesli şekilde uyandıramıyorum o anda kesinlikle uyuyo çok derin ama ağlayarak.
Uyandırırsam daha çok ağlıyo bu gece iki kere aynı şeyi yaşadık bi yerimi ağrıyo rüyamı görüyo kararsız kalıyorum var mı bunu yaşıyan ya çok üzülüyorum