Bu firmanın firma diyorum okul değil çünkü sizden farkı ildeki bir subesine gitti oğlum önce oyun grubu olarak basladı 3,5 yasta sonra 9-4 arası kres sistemine geçmişti ama oradası milli eğitime bağlı değil spor bakanlığına bağlı denetim vs yok. Ve bizim sansımıza cocuk dilinden pek anlamıyorlardı. Oyun gruplarında anneler olduğu için ok sorun yok ama kres sisteminde oğlum baya zorlandı hareketli yerinde duramayan bir cocuk söylemiştimde bunu ama bunlar dursun diye sınıftın dısında bekleme cezası vermişler düşünme kösesi adı altında ! Cocuk ağla ağla helak olmustu arkadasını itti hop sınıftan dısarı bekle orada yerine oturmadı bağırdı hop dısarı bekle orda 2 ay zor dayandık aldık