Teyzem yaptırmıştı anestezisiz acısı hafif iğne sızısı gibi demişti ama insandan insana acı hissi değişir burda acıyı soramazsinjz ki her insanın acı hissi farklı mesela vajinal muayene de acısiz derlerdi ama ben en çok orda acı çekmiştim o yüzden diyorum her insanın ki farklı diye