Nutrigen ferromixin mi kullanıyorsunuz, bestiron damla mi ?
Bestiron damlayı ogurerek içiyor ama içeriği temiz ve c vitamini takviyeli. Araştırmalarimda nutrigende vardı. Oda sanırım sulandırıp iciliyormus. Öbür ay onu almayı düşünüyorum. Kullananlar Memnun musunuz.. yan etki yaptı mi.. yoksa bestiron a devam mı edeyim 🤷