Merhaba arkadaşlar 19 günlük bebeğim var. İlk 5 gün sütüm gelmediği için mama verdim o süreçte emzirmeye de devam ettim. Sonrasında sütüm yavaş yavaş gelmeye başladı meme+mama şeklinde devam ettik. Şuanda sütüm gayet güzel geliyor bebeğim emerkende yutkunmasindan falan anlıyorum emzirme bittiğinde sıktığım zaman da süt oluyor. Ama bebeğim yaklaşık 4 gündür çok az uyuyor. Memede uyumaya başlıyor kaldırıp gazını çıkarmaya çalışıyorum bazen çıkıyor bazen çıkmıyor sorna diğer memeye geçiyorum falan ama yatağına koydugumda uyanıyor uyusa bile 30 40 dk anca uyuyor. Mamayı sadece gece yatarken veriyordum bikac gündür onu da vermemeye başlamıştım çünkü cisli bez sayısı 5in üstünde oluyor doydugunu dusunuyordum. Sizce durum nedir ne yapmaliyim emzirdikten sonra biraz mama vermeye devam mı etmeliyim? İlk bebeğim tecrübesizim tecrübeli olan annelerden tavsiye istiyorum🙏🏻 şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻