momysskaan butterflyy_ Bizim doktor 1 yaşında kan almaya gerek yok 9. Ayda aldığımız için dedi bende anlamadım 🤷♀️
durukusu Kucukkiz bugün çıktı sonuçlar gayet iyi dedi hiç bir sıkıntı yok dedi polivit diye multivitamin yazdı onu kullanalım 3 ay dedi bakalım artık ama benim çocuğum yine yiyor yanı kilosu az deyince bi moralim bozuldu yetersiz hissettim bi an
durukusu melegininannesi38 sizi o kadar çok iyi anlıyorum ki bazen kendimi yetersiz hissediyorum bende bakamıyor muyum acaba diyorum
durukusu melegininannesi38 sağlıklı olsunlar da başka bi isteğim yok Allah yardımcımız olsun ne diyelim. Büyüyor ama kolay değil işte sinir stres hersey var kızım sayesinde sabrı öğrendim
mevaninannesi23- durukusu bebeğim 1 buçuk yaşındayken 8.800 kiloydu bence sağlıklı ve her şey yolundaysa takılmayın.
durukusu mevaninannesi23- Hersey yolunda duruyor dedi kan değerleri hatta demir ilacını bırakabiliriz dedi içim rahatladı. Biraz sanırım genetik babası da bende çok zayıfmışız
clsknu durukusu benim kızım da öyle ya . 11 aylığa girecek Salı günü . Hala 7 kilo . 7 aylıkken beri hep aynı kiloda . Doktor gelişimi geriden geliyor dedi . Mamaya başlarız dedi 12.ayında kan değerleri normal dedi sadece vitaminleri düşük çıktı . Benimde bu konuda moralim bozuk .
durukusu clsknu mevsime uygun bol meyve yedirin yoğurtla karıştırın çok faydasını görürsünüz benim kızım tam bir meyveci meyveyi çok yediği için bence değerleri iyi çıktı
clsknu durukusu bende meyveleri çok yediririm özellikle şeftaliyi çok sever . Değerleri iyi çıktı sadece demir eksikliği var dedi doktor ferrum yazdı . Onu da içiremiyorum .
Dejajavu Doğum kilomuz 2850 idi . 9 aylıkken 9.5 kiloydu . 1 yaşında olacağız sanki kilo aldı gibi ama boyumuz en son 72 iydi . Normal demişlerdi bana güncelini bu hafta öğreneceğiz . Aşırı küçük minyon bir bebekti üzülüyordum ama normal dediler
Mnli durukusu benimki de 1 yaşındayken 8 kilo bile değildi 14 aylık olmak üzere hala 8 kilo değil 😅 güldüğüme bakmayın sinirim bozuluyor değerlerine bakıldı dr sağlıklı kilo önemli değil dedi size normal geliyor ama bana gelmiyor mesela 12-18 ay kıyafetler çok büyük geliyor 9-12 giyiyor hala herkes aa be kadar minyon diyor anne baba iriyiz abisi de kilolu değil ama uzun baya bu kız kime çekti bilmiyorum
Dejajavu durukusu 9. Aydan beri yattıktan sonra sabaha kadar ki sürede 2 biberon 150 ml ) mama veriyorum . Gündüzleri anne sütü + gıda . Şuan bugün tam 1 yaşında boyu 75 cm kilo 9.800