mommandboy
40 derece olmalı ,ben kaynatıp ilinmasini bekliyordum hatta termos aldım ,sonra kaynatıp soguttugum suyum olmaya başladı sıcak soğuk karıştırıp yapıyordum acil durumda önce su, sonra mama biberona koyup çalkalama değil daireler şeklinde karıştırma ya da tahta kaşıkla karıştırma yapıyordum