3315 Bugun gece 12 den yarın gece 12 ye kadar 7.0 deprem tatbikat olacakmıs nasıl olacak bu neden 7.0 acaba nasıl yapacaklar bunu yani fay hattını sallamaları mümkün değil ?
Feyzosumunannesi 3315 Mersinde yaşıyorum.Sallamaları mümkün değil zaten sallamış olsalar Mersin yerle bir olur. Bilinçli bi şekilde insanları ölüme sürüklemezler. Siren sesi vs gelecek o kadar.
Gnmtsf Öyle birşey değil gece 12 den sonra yapılacak 7 büyüklüğünde deprem olmuş gibi tatbikat olacak siz siren sesi falan gibi bişeyler duyarsanız korkmayın sadece bu yüzden olduğunu bilin yeter bizlerin dahil olduğu bir durum yok içinizi rahat tutun 🌸🌸
3315 Gnmtsf kimisi sallanacak vs demiş büyük korku sardı valla Allah göstermesin öyle birşey olsa mersin yok olur gider yani
Gnmtsf 3315 böyle bişey fiziken mümkün değil 😊 acil durum koordinasyonu ,il afet kurumu ve ilgili kurumlar çevre illerden gelerek tatbikat yapacak o yüzden şehirinde gece hareketlilik olacaktır. Allah korusun tabi gerçekten böyle bişey yok 😊
3315 Feyzosumunannesi kesinlikle zaten her yer deniz üstü doldurma yani bende mersinliyim de burdurda yasıyorum annemler mersinde