Kızlarr bebeğim 36 günlük gaz sorunumuz var biraz . En merak ettiğim şey oğluşumla ne zaman sosyalleşmeye başlarız kaçıncı aydan sonra dışarı çıkarız tahminen . Şuan çıkmaya korkuyorum hem sık uyuyup beslendiği için hemde gaz sancısı tutup sürekli ağladığı için