Bebeğim şu an 4 ay 20 günlük, alttan ilk dişi 15 gün önce şişmişti 3-4 gün önce patladı biraz sıkıntı verdi ama çok zorlanmamıştı. Şimdi yanındaki şişti 3-4 gündür o kadar çok zorluyor ki bebeğimi. Sürekli ağlıyor, her yeri ısırmaya çalışıp bağırıyor. Nasıl rahatlatabilirim bilemedim. Ek gıdaya geçmediğimiz için zeytinyağı ve karanfil yapmadım. Diş kaşıyıcısını buzluğa koyup verdim ve dün gece artık çok ağlayınca 1 çay kaşığı calpol verdim. Ama sürekli şurup veremem bu diş patlaması yine 10 gün sürerse onu nasıl rahatlatabilirim🥺