Ben hemşire olmama rağmen ve sırt üstü yatırılması gerektiğini bilmeme rağmen yapamadım ilk 3 ay. Korkumdan reflü yatağının altına daha da dik olsun diye bir şeyler sokuşturuyordum ve yan yatırıyordum 😬😬😬🤣 he tabi yanında yatıyordum nefesini duyup. Öyle bi ruh hastasıydım🤣 şükür sonra hareketlenince sırt üstü yatırdım. He bide en korktuğum dönem ilk dönmeye başladığı 5.aydı. Aklım çıkıyordu yüzüstü dönerse düzelemez boğulur diye. Neyseki şu an 9.aya az kaldı tepine tepine uyuyor😬🤣🤣🤣