Benim kızımda da var şu an 2 aylık. Ben vücut losyonunu sürüyorum ve etki ediyo. Ama doktora sorduğumda losyonuna devam et eğer çok kızarık olursa gel krem vereyim dedi. Ama losyon fayda etti bize. Herşeyden olabilir. Odanın sıcaklığından, gaz çıkarırken bunaldığından falan..