Kaymakliiball Arkadaşlar kese var gibi de haftayla uyumlu dedi sonra dediki doktor dış gebelikte olabilir dedi korktum bayaa beta normal yükseliyor ama fark eder mi kii tekrar kan verdim cuma günü gel alttan bakalım dedi böyle birşey başına gelen varmı
Fluflu Kaymakliiball kese varsa nasıl dış gebelik oluyor? Ben dış gebelik gecirdim 1500 değer ile kese gorunmemişti doktor o şekilde şüphelenmişti
tazemom1 Kaymakliiball Kaymakliiball inşallah bebek görünür Sizi korkutmak istemem ama 7+5 gibi arkadaşım dış gebelikten operasyon geçirdi yani kese vardı ama bebek yoktu boş gebelik boş kese diye anlatmıştı
Kaymakliiball Fluflu bilmiyorum öyle söyledi korkuyorum şuan da 11 aylıkta bebeğim var böyle birşey başıma gelse naparım onu da bilmiyorum
Fluflu Kaymakliiball kese varsa dış gebelik oldugunu düşünmüyorum. Keseyi görmeyip kese gorunuyor gibi dediyse onu bilmiyorum. Kaldı ki en köyüsünü düşünelim dış gebelik diyelim bir iğne ile sonlandırmıslardı bende öyle kurtaj falan olmamıştı
Fluflu Kaymakliiball bu kadar değer ile kese net gorunur size bos gebelik demiş olmasın dış gebelik değilde kesenin içinde bebek var öı yokmu onu tam anlamamış ve cagırmıs olabilir
Fluflu Kaymakliiball yoo hayır iğneyi vurdum ve cıktım yatırcaz dediler takip yapcaz dediler doktorum benim kendi muayenesi vardı o gerek görmedi ve cıktım ilaçtan midem bulandı hepsi o
Fluflu tazemom1 o dış gebelik değil boş gebelik oluyor dış gebelikte kese oldugunyerde değil tüpte yani rahim dısında gelişiyor
Kaymakliiball Fluflu birde alttan bakmadı karından Baktı sadece internete bakıyorum vajinal ultrasonda görülebilir yazıyor ne düşünceğimi de bilmiyorum yaa