Kızlar bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olacak. Bugüne kadar gündüz uykuları max 30-45 dakika, çok nadir 1 saat uyur. Geceleri her saat başı kalkarız memeye. Artık bende sürekli uykusuz olduğum için yorgun düşüyorum ve sürekli emdiği için süt kendini yenilemeden emmek istiyor. Bu uyku düzeni normal mi ne zaman değişir veya değiştirebilir miyim tecrubesinolan?