sezerckmom benimde 9 ay 26 günlük çok hırçın aynı benim oğlum gibi, sürekli çığlık kiyamet durekli kucağıma gelme isteği, kucakta dursa yine iyi ondada durmuyor, oyuncakta oynamıyor kafayı yeme noktasindayim tırnaklarını kesemiyorum nezamandir şimdi bı elininkini kestim bı savaş halinde diğerini birazdan kesicem herşey eziyet oldu vallahi