Yasemin29052611 jsjsjensjs aptamil ar kullanıyoruz. İnternet te bir eczanenin sitesinden temin ediyorum. Hızlıca kargoya veriyorlar. Tavsiye ederim
Annisi24 Bebelac anti reflü maması kullanıyoruz. Normal mamayı hazırlayıp 1 ölçek atıyorum çalkalayıp 7 dk sonra iciriyorum. Sadece mama olarak satılanlar çok pahalı geldi. Eczaneden alıyorum ama bulmakta zorlanıyorum.
Yasemin29052611 Annisi24 neden 7 dk. Biz aptamil ar kullanıyoruz ama bekletmedim yaparken. Acaba püf noktası mı var bilmediğim. Merak ettim
Annisi24 Yasemin29052611 normal hazırladığım mamasına 1 ölçek bebelac reflü mamasını katıyorum calkalıyorum 7 dk sonra iciriyorum
Yasemin29052611 Annisi24 biz biberon kullanıyoruz. Fakat deliğini belirli bir süre sonra tıkıyor. Bu nedenle biberon mu kullanıyorsunuz merak etmiştim.
Yasemin29052611 elifdiyorkii elifdiyorkii merhaba dermoailem sitenin ismi. Düzce de bir eczanenin online satış yeri. Sürekli alıyorum. Fiyatı da eczanelere göre uygun.