nnoktaa
Benim oğlumda öyle ya birde eşim gurbete gitti şehir dışına bende anneme geldim annemde kendi köyünde burda bize oda verdiler ama anneannemin kulağı tam duymadığı için bağıra bağıra konuşuyorlar, bayaa yüksek sesle TV açıyorlar, kapıyı hızlı kapatıyorlar falan öğlen uykusunu unuttu çocuğum