dilekdogan Kızlar 1 yıl oldu doğum yapalı kırkım çıktıktan sonra adet görmeye başladım başlarda düzenliydi sonralardan hem gün sayısı fazlalaşmaya başladı hemde adet günüm kısaldı yani çok az görmeye başladım normal mi aranızdan yaşayan var mı?
mavipapatya1 dilekdogan dün gittim daha doktora ve çocuğun 1 buçuk yaşına gelene kadar tüm düzensizlik yoğun kanama ara kanama çok az olan kanamalar normal dedi içinizi ferah tutun