Hep_oyle_olur_zaten 3 aylık dilini sürekli dışarıya çıkarır, ben bı problem olduğunu düşünmemiştim ta ki annem neden cikariyo diye sorana kadar
linahaniminannesi Hep_oyle_olur_zaten 4 aylık halen daha dışarda🤷🏻♀️😂 merak etme anormal bir durum yok 🙏🏻❤️
umayadagrl Hep_oyle_olur_zaten doğduğundan beri mi çıkarıyor yoksa sonradan mı çıkarmaya başladı. Çünkü benim bebeğim de doğduğundan belli bir aya kadar dilini çıkarıyordu zamanla unutmaya başladı belki sizinki de zamanla bırakır
TwinsAndBeren Hep_oyle_olur_zaten çok normal dillerini keşfediyorlar ve babıldamaya agulamaya hazırlık yapıyorlar diye duymuştum 😊
Neslierva Hep_oyle_olur_zaten endiselenecek birsey yok benim kiziminda hep disardaydi herkes söylüyordu, şimdi 3 yaşında ve normal ,5 aylık oğlumda sürekli çıkarıyor şimdi ama takmıyorum ben geçiyor sonra
birbebee Hep_oyle_olur_zaten bebisler ilk keşfettiği hareketi bir hafta kadar yapıyor benimki baloncuk yapmayı öğrendi 4 gün yaptı sonra bıraktı şimdi alt dudağını içeriye alıyor sıkıyor mama içmiyor bunun da bi 4 günü var rahat 🤣 dil çıkarıp tükürme işini 6 gün yaptı 🤣 ek gida donemindeyz dusunebilirsnz olanları mama veriyorum iki dk sonra her yer rengarenk oluyor 🤣🤣