ebebe bebeklerin atakları 10.ay itibariyle başlar, aslında atak olarak da adlandırmamız çok doğru değil, çünkü bebekler her doğum günleri yaklaştığı 2 ay içerisinde inanılmaz hırçın oluyorlar bu da doğum psikolojisi olarak adlandırılıyor, sebebi ise bebekler doğum günleri yaklaştıkça annenin o günkü yaşadığı stres, belki yorgunluk, onların üstlerine çöküyor, yani tekrardan doğmuş gibi oluyorlar, belki geceleri ağlayarak uyanacak, belki çığlık atarak, o yüzden doğum günü atlattıktan 2 ay sonrası için de belki bir rahatlamaya ulaşabilirsiniz, bu süreci atlatmak için de sıkıca sarılın ona, ne kadar mucizevi bişey değil mi? O günü tekrar yaşıyorlar, kızmayın lütfen ona…