Mmss Kızlar bebeğim gaz çıkartırken bazen çok zorlanıyor, ağlıyor susmuyor içim gidiyor artık. 55 günlüğüz. Ne zaman biter sizce bu gaz sancıları? Daha ne kadar devam edicek 🤦🏼♀️
nazlimom_ Mmss 4,5 aylıkken bitmişti en zor dönemlerimizdi hiç bitmicek sanıyodum sonra kendiliğinden geçti
birbebee Mmss 7.aydan sesleniyorum.yeni azaldı canım 3.aydan sonra bulmuştu bizi gaz 4 aydır mahvolduk ama şükür geçiyor yavaş yavaş
cicekcimm 3 aydan sonra bizde tamamen bitmese de azalma yaşandı tamamen bitmesi 4 ayı buldu diyebilirim