burcuuu907_ Merhaba anneler, Oğlum 3 yaşında ve idrar yolu enfeksiyonu gecirmemesi gerekiyor. Şimdi kreşe başladi. Bu yağı kullanan var mı. Nasıl kullanılır. Hangi marka alınır.
Zumra_1234 burcuuu907_ benim kızımda geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu vardı devamlı ilaç kullanıyorduk Nioli yağı kullanmaya başladım enfeksiyonu çok şükür geçti .
ezgiiturkk burcuuu907_ 4 yada 5 yaşına kadar kullanılmaması gerekiyor diye instada bi doktordan duymuştum bence araştırıp öyle kullanmalısın. Kendim için kullanıyordum çok yararını gördüm arifoğluydu markası 🙏❤️
cicekcimm Ben trendyoldan aldım. Markası aklıma gelmiyor ama yazarsanız hemen çıkar karşınıza.. İç çamaşırına 3 4 damla kadar damlatmanız yeterli çok güzelll
baharnevaa Zumra_1234 merhaba araştırırken okudum yazınızı, kaç yaşında idrar yolu enfeksiyonu olmuştu çocuğunuz ve tekrarlıyor muydu bizde de aynı durum var ondan soruyorum 🙏🏻
Zumra_1234 baharnevaa canım 2 aylikdi olduğunda 1 yaşına kadar her ay tekrarladi antibiyotik kullandık hep tekrarladi 1 buçuk yasinda falanndı sanirim Nioli yağı kullanmaya başladım geçti cok şükür
baharnevaa Zumra_1234 bizde 1,5 yaşında olduk 3 aydır tekrarlıyor 3. Oldu bu kafayı yicem :( Nioli yağını kullanabiliyor muyuz küçüklere ya kullansam bende. Birde böbreklerine vs bakmış mıydınız neden tekrarlıyor bu illet ya
zenginoldum Nioli yagi candır yaa ;) yağların sultanı diyebilirim. Geçmeyen kaşintı vardi . Kuloduma 5-10 damla damlattim . Dakkasinda şıp diye kaşınti bitti gitti. Bi daha da olmadi.
Zumra_1234 baharnevaa bizim herşeye bakıldı ama neden olduğunu bulamadılar canım herşey temiz çıktı . Kız çocuklarında oluyormus bendede çok oluypr sanirim kızımda bana çekti. Ben 1 buçuk yaşında kullanmistim bezine 1 2 damla damlatiyordum yatmadan önce birşey olmadı aksine çok şükür geçirdi bizi isterseniz sizde bı deneyin.
baharnevaa Zumra_1234 çok teşekkür ederim alayım en yakın zamanda şu an yeni antibiyotik bitti yine olacak diye korkuyorum artık:( sadece gece bezine mi damlattınız ve ne kadar süre kullandınız acaba 🙏🏻
Zumra_1234 baharnevaa geceleri bezine damlatiyorum canım kızım 4 yaşında ara ara kullaniyorum gene twkrarlamasin diye . Rica ederim inşallah sizede faydasi olur ♥️