Kızlar 8 aylık bebeğim iki alt dişi çıktı 1 ay önce baya düzelmişti her şey tam oturmaya başlamıştı ki 3 gündür gece uykusu da gündüz uykusu da berbat uyanınca da sürekli kucak ve emme istiyor. Aşırı salya var. Soğuk uygulamalar zeytinyağ her şey deniyorum ağrı kesici bile yarım saat anca iyi ediyor. Çok ağrısı var belli. Üstte hiçbir kabarıklık düzleşme yok. Altta vae gibi bakar mısınız? Alt çıkar mı?

