Sanırım 3 aşı vurulucak bu 2. Ayda yanlış hatırlamıyorsam bebeğinizde ne gibi etkiler yapdı ateş ağrı huysuzluk oldumu ilk ay hepatit b vuruldu birşey olmadı şükür bu ay olucak gibi düşünüyorum bitane verem aşısı vardı bitane karışık bir aşı vardı karma. Bir tane daha vardı da unuttum onu