Tazeanne68100 Memeye bağımlı bir oğlum var, 3 günlükken emzik almıştı sonra birden bıraktı neler yaptım olmadı. Geçen hafta gece uyandı karnı doydu uyuyamadi geri bende rastgele emzik verdim çok şükür geri almaya başladı ama sadece tok olduğunda ve uyku saatlerinde. Haftaya 6 aylık olacak oğlum da bu arada. Evet emzik bu aydan sonra yarardan çok alışkanlık ama inanın meme bağımlılığı öyle uyuyup uyanma çok daha zor. İnşallah emziği de kolayca zamanı gelince bırakırız 🙏🏻