gizembsr herkesde aynınetkiyi vermiyor spiral geciktirmiş olabilir ben taktirdiğimda 2 ay bende keaintisiz adet gibi kanama yaptı mecbur çıkarttırdım zaten kansızlık vardı bende birde bu kadar kanaması iyi değil kendimden tiksinmete başlamıştım resmen ama yinede de bir doktora danışın