Günaydınlar. Kızlar kızım 2 yaşında ne zamandır düşünüyoruz emziği bıraktırmayı dün artık babannesi emziğe 💩 bulaşmış deyince ağzına almak istememiş gece nerdeyse bir saatte uyudu ama şükür uyudu gece de bi kez uyanıp su içip yattı ama sabah normalde 8e kadar uyurdu emzik varken bugün 6.30 sonrası uyandı ve geri döndüremedim sırtını falan sıvazladım ama geri döndüremedim. Artık hep böyle erken mi uyanacak yandık öyle olursa. Emzik bırakma sonrası uyku saatleri etkilendi mi acaba sizler nasıl atlattınız bu süreci