mervedms61 Bebeğim 8 aylık. Ve 4 gündür günde 2 yada 3 sefer kaka yapıyor. Ama böyle ishal gibi sulu bi kaka değil. Önceden hafta bir ya da 2 kez yapardı. Şimdi günde 3 yada 4. Ne diyorsunuz? Herhangi bir huzursuzluğu falan da yok.