caspermama Kış geliyor, bebeler küçük, hasta olmamamız lazım 🥹 grip aşısı olmayı düşünüyorum. Yaptıran var mı? İşe yarıyor mu? Yan etkisi falan var mı acaba? Emzirirken olabiliyor muyuz? 🧐
AnVN caspermama grip aşısı bir önceki seneye göre değişiyor içeriği demişlerdi o yüzden koruma sağlamıyordu abim vurulurdu hep yine de grip olurdu ağır da geçerdi ekstra bir koruma vermediğini söylemişlerdi. Korona gibi yeni varyantları oluyor anladığım kadarıyla
_YanakReisinAnnesii caspermama kendim oluyordum bu sene oğluma da yaptırcam. Eşimin görevinden dolayı ailemin yanında kalıcam hem soğuk bir yer hemde ev kalabalık. Koruması da kendimden gördüğüm kadarıyla hiç hasta olmuyor değilim fakat çok daha hafif geçiyor ilaç dahi içmiyorum çoğu zaman, normalde gripken ateş yatak döşek yatıyorum ben ağır geçiriyorum malesef ama aşılıyken bu durumu hiç yaşamadım 3-4 güne tamamen iyileşiyorum. Emzirme konusunda bilgim yok malesef.
caspermama Beybisibeybisi bu postu açtıktan sonra Osman Gönülal’ın videosuna denk geldim. Sağlık ocağına bunu da sorucam, bebişe de yaptırmayı düşünüyorum. Video: https://www.instagram.com/stories/dr.osmangonulal/3454566487144281517?utm_source=ig_story_item_share&igsh=MTE0OTdsMDk3ZDhteA==
_YanakReisinAnnesii Beybisibeybisi 9 yaş altı ilk defa aşı olacak çocuklar 1 ay arayla 2 tam doz oluyorlarmış. Sağlık ocağı yapar sanıyorum ama tam bir fikrim yok bu konu da. Ücretli bir aşı tam emin değilim ama 600 bandında bir fiyatı var sanırım bu sene. Ayrıca 6 ay altına yapılmıyor galiba yine de sorun çocuk doktoruna.
Beybisibeybisi _YanakReisinAnnesii aynen bugün gittim ücretli dedi 2 doz yapılıcak dedi. 29 aylık oğlum eczaneden alıp Sağlık ocağında vurdurun dedi
_YanakReisinAnnesii Beybisibeybisi bunların sanırım markası da var bende yaptırmadan önce çocuk doktoruna sorudan mutlaka ama bu konu da birşey denildi mi size merak ettim?