Merhaba yaklaşık bir hafta önce burun akıntısı öksürük şikayetiyle 11 aylık oğlumu acile götürdük.Boğaz enfeksiyonu var dendi antibiyotik,alerji damlası ve ağrı kesici ateş düşürücü başlandı.2 gün sonra iştahsızlık ve ishal oldu gece 3 gibi kusmada eklenince yine başka bir hastanenin aciline gittik burada doktor antibiyotik ishali olduğunu ilaçları kesmem gerektiğini söyledi probiyotik ve flagy başlattı ama iştahsızlık devam ettiği için dün kendi doktoruna götürdüm.Gaita testi yapıldı Amipli Dizanteri ( entamoeba )ve Adeno pozitif çıktı.Rota aşısı yapıldığı için Adeno hafif geçer dedi doktorumuz Dizanteri için probiyotik,flagy nin yanına 24 saatte 1 içilen antibiyotik ekledi.Eğer kusma devam etseydi yatış verirdim dedi doktorumuz ama şimdi 5-6 güne toparlar bu süreçte yemek ve mama için nazlanır dedi.İştahı yok ama aşırı derecede su tüketiyor oğlum ve birde ishalden kaynaklı diye düşünüyorum pişik oldu.Var mı başına böyle bir şey gelen süreç nasıl devam etti