Kızlar bebeğim 1.5yasına grdı bıberon maması yıyor ama geceleri bı türlü bırakmıyor bıraktramıyorum ınanırmısınız bazen saat başı kalkıyor sabaha kader 4 5kere uyanıyor sık ve az yıyor okadwr yorgun ve uykusuzum kı bı sekılde bırakması lazım büyüdü artık ona faydası olduğunu düşünmüyorum çok erken uyuyor alsam 8 ve 9 güzel karnını sıkı doyuruyorum 12yr kadar uyanmıyor ama 12den sonra fok kalkıyor ısde bı yol gosterın lütfen nasıl ne sekıl bıraktırabılırım