Yutkunurken bogazim aciyor,agzimi tam acamiyorum yiyip icerken canim aciyor.dislerimi siktigimda agrinin nereden geldigini anlamiyorum ama disimde sızı var emziren anneyim 3 gundur bu sekilde gecer dedim ama geçmiyor, sanki daha kotu oluyo gibi doktora gitsem dis cekimi veya cerahi bi müdahale de bulunur mu nasil bir tedavi uygulanir