zeynepderinim
Mama sandalyesini chicco polly start 2 marka olarak letgodan 2. El satın aldık. Çok uyguna geldi. Biraz kirliydi aldığımızda ama yıkadık pakladık gayet güzel oldu. Bi mama sandalyesine çok yüksek paralar ödemeye gerek yok bence. 2. El temiz ve dayanıklı bulursanız alın derim. Ayarlanabilir koltuğu var, tekerlekli olması açısından rahatça evin içinde salon ve mutfak arasında gidip geliyor:)
Mama seti olarak da Oioi kullanıyoruz. Silikon önlük ve altında kıvrımlı yapısı, yedikleri oraya dökülüyor. Yıkaması kolay, hemen kuruyor. Kaşıkları, tabağı ve bardağı da var. Bardağına geçmedik henüz. Suyunu suluktan içiriyorum. Kaşık olarak bazen wee baby de kullanıyorum, değişiyor. Hepsinden memnunum 👍🏼