Selam kızlar bir evladım var ikinci hamileliğim düşük oldu 10 haftalık falandı kanamam oldu evde düşük yapmıştım
Her neyse dün ister istemez bişeyler oldu hemen kalktım akıttım ama cogunu gene de illaki hamile kalınır
Bir sıkıntı olur mu düşük yapalı 3 ay falan oluyor daha
Saglıklı bir gebelik olur mu korkuyorum acıkcası