Fatma11_2 Kızlar bebeğim 2 güne bir kaka yapıyor bazen de 3 ama yaptgnda bol ve turuncu böyle cıvık sanki yapışkan gibi öyle pütürlü bir kakasi yok ve cok kokuyor sadece anne sütü Aliyor normalmi