Boncuk_06 Yorumumu dönüp bidaha okur musunuz? Oraya yazmışımki “çorap giydirmeyince bebeğimin gazı oluyor” yani demekki denemişim bebeğim sancı çekmiş değil mi? Bunun üzerine bu yorum bence bilmişlik üzgünüm..Her bebek farklıdır benim bebeğim çorap giydirmeyince sancılanıyor..
Sizde güle güle büyütün bebeğinizi. Hepsini korusun Rabbim.
Fluflu