Hanımlar merhaba yenidoğan muane kontrol süreci nasıl? 5. Günü gittik 15. Gün doktor tekrar çağırdı. 15. Gün gitmeyen var mı aranız da? Boy kilo takibi ise 15. Gün kontrolü sağlık ocağında yapılmaz mı? Bir aylıkken götüreceğim zaten kalça u. Ve aşılar için ne düşünüyorsunuz? Sizin süreciniz nasıldı