Arkadaşlar bana yardim edin ya artık kafayı yemek üzereyim . 8 aylık olmasına 5 gün var ama uykuları berbat halde . Zaten doğduğundan beri uyku sorunu var da bu sefer 1 aylık bebek gibi davranıyor. 1 saatte bir kalkıyor emzik ağzından düşünce ağlıyor. Uyku eğitimi vermek ıstiyorum ama bunu nasıl yapacağım bilemiyorum. Uykusunda 2 saatte bir beslenmek istiyor mama vermesem bağıra bağıra ağlıyor . Ne yapacağım ben bu ayda böyle bir atak sorunu var mı. Önceden 9 gibi yatar 1 de 4 te 6 da kalkardı şimdi rezalet durumda. Sabır kalmadı artik