kader306_ Kızlarrr bugün memeden kesmemin 3. Günü ilk önce gündüzü kesmiştim bir kaç hafta içerisinde yavaş yavaş 3. Gecedir de geceyi kestik hala unutmadı içim gidiyor kaç günde unutur
kader306_ İlk iki gece daha kolaydı ağladı ama idare ettim 3. Gece çok içten ağladı meme diye zaman geçtikçe unutması gerekmiyor mu
layna kader306_ şuan pik yapmış durumda bundan sonra yavaş yavaş davranışı sönecektir sabırlı olun doğru yoldasınız
kader306_ layna inşallah öyledir ilk iki gün iyi gittik 3.gün sanki başa döndük gibi oldu teşekkür ederim