Eğitim araştırma hastanesi varsa götürün yatış isteyin. Henüz çok da küçük kıyamam.. benim yeğenim 2 yaşında aşısız 1 hafta 10 günde atlattı ailecek perişan olduk . Kan şekeri çok düşüyor sıvı kaybından çocukların Allah korusun evde geçmesini beklemeyin. Hele başla çocuğunuz varsa çok dikkat etmelisiniz