Bol su içip günde 3 lt ayaklarını sıcak tutman gerekiyor birde crawberry var ondan alırsan eczaneden beni kurtardı resmen her yıl en az 10 kez hastaneye giderdim antibiyotik bitirirdim 1 ay sonra tekrar ama crawberry sayesinde bayadır gitmiyorum trendyoldada var geçmiş olsun