Oğlum 14 aylık bir aydır orta parmağını işaret parmağının üstüne koyıyor netten baktım bir şey bulamadım gayet sağlıklı akıllı bir çocuk ama çok sık yapmaya başladı nette şans dilemek diyor ama tabi benimki bebe daha keşke şans dilese 😅😅 bebesi yapan ya da bebeler neden bunu yapar 🤞hareket buna benziyor