Happybaby06 hayvanseverlikle alakası yok, kısırlaştırılmıyor bu hayvanlar. Asıl mesele bu. Sokaktaki çoğu hayvan kısırlaştırılmamış, bu da popülasyonun artmasına sebep oluyor. Sonra “bunlar niye sahiplenilmiyor yea” deniliyor işte.
Köpekleri veya herhangi bir hayvanı uyutmak yerine, onlara güzel bir ortam sağlayabilirler. Aç kalmazlar, sıcak bir yerde uyurlar, bir kapta suları olur mesela insanların izmarit atma kabı gibi kullanmadığı. Tekmelenmediği, dövülmediği, kuyruğu kulağı kesilmediği, hoşt kışt denmediği yerlerde yaşarlar, insanlar onlara, onlar insanlara bulaşmazlar. Bu ortamı sağlayanlar, bizi de “uyutulsun” diyenlerle aynı günaha ortak etmemiş olurlar.
Hayvanlar düşman değildir arkadaşlar. Asıl düşman bahsettiğiniz istismarcılar, katiller. Hiçbir hayvan bu derece iğrenç, sapkın bir zihniyetle zarar veremez hiçbir canlıya. Umuyorum herkes için güvenli ortam oluşturulur. Sokaklar sadece köpekler yüzünden tehlikeli değil çünkü, bunu hepimiz biliyoruz diye umuyorum🙏