Kızlar oğlum bezi bırakalı 3-4 ay oldu ancak geceleri eger kıpırtısını duymuyorsam altına kaçırıyor. Yani kalkıyor işiyor emiyor yine yatıyor. İşetme saatlerini ben belirlemiyorum zaten gecede memeye en az 5-6 kez kalkıyor. Meme emsin diyordum ancak bu gece yataga kacırmalar cok oldu zaten birlikte yatıyoruz kalk degıstır filan. Yani memeyi kesersem gece işemesi biter mi? Bu durumu yaşayan var mı?